Na mecie :)

OGROMNIE WAM DZIĘKUJEMY!

Musieliśmy w ten sposób rozpocząć wpis podsumowujący naszą akcję na rogu Dekerta. Cały zespół, niezwykle szczęśliwy z powodzenia projektu, doskonale pamięta obawy towarzyszące przy starcie kampanii. Teraz, po ponad 40 dniach wysiłku i ogromnego zaangażowania w inicjatywę, możemy śmiało zapewnić – warto ryzykować i warto zmieniać otoczenie wokół siebie!

Jeśli śledziłeś nasze profile w mediach społecznościowych, to doskonale wiesz, że szerzyliśmy tam przede wszystkim pozytywną energię młodych ludzi, ale także idee crowdsourcingu oraz crowdfundingu, czyli metod angażujących społeczność do współpracy przy akcji i pozyskiwania niezbędnych do realizacji projektu środków. W naszym przypadku zyskaliśmy wsparcie mieszkańców Krakowa i lokalnych przedsiębiorstw.

logo_na_rogu_dekerta-2-kopia

Czas podsumowań, to również chwila na konkretne analizy:

  • ~ 40 dni na realizację kampanii crowdfundingowej
  • ~ 50 studentów kierunku media społecznościowe w zarządzaniu UJ
  • ~ 2 koordynatorów – wykładowców na Uniwersytecie Jagiellońskim
  • pomoc Zarządu Zieleni Miejskiej, Stowarzyszenia Podgorze.pl oraz fundacji Architects PL
  • pozyskanie wsparcia władz miasta (w tym Prezydenta Miasta Krakowa), patronatu medialnego RMF MAXXX, wielu wzmianek w prasie, radiu, telewizji
  • uzyskanie od znanych osobistości nagrań i zdjęć, które promują inicjatywę
  • dotarcie do mieszkańców poprzez wizyty na targach, organizację eventów na skwerze, wizytę w pobliskich lokalach
  • aktywne prowadzenie kont na serwisach społecznościowych i bieżące informowanie zainteresowanych o powodzeniu kampanii
  • pozyskiwanie nagród dla wspierających akcję
  • organizacja konferencji prasowej

i wiele, wiele innych punktów, które moglibyśmy dodać, opisując wkład zespołu w projekt. Była to pierwsza tak duża akcja, w którą się włączyliśmy. Każdy z nas wyciągnął z tej lekcji wiele cennych umiejętności. Nauczyliśmy się współpracy w dużym zespole oraz komunikacji wewnątrz grupy, z władzami miasta, mediami i innymi zewnętrznymi podmiotami. Rozwiązywaliśmy pojawiające się trudności i musieliśmy nieraz wykazać się kreatywnością. Doświadczenie to będziemy wspominać jeszcze długo – pozytywnie, tym bardziej, że już niedługo wszyscy usiądziemy wspólnie na rogu Dekerta.

final

Kampania prowadzona na serwisie Polak Potrafi została dzisiaj ukończona sukcesem. 249 wspierających pomogło nam uzbierać kwotę 23 272 złotych na realizację naszego projektu. Wierzymy, że za uzbieraną sumę na Zabłociu powstanie wymarzony dla wielu park kieszonkowy przywodzący na myśl piękny ogród motyli.

Dziękujemy wszystkim partnerom oraz patronom, a także osobom wspierającym nas na Polak Potrafi za wiarę w powodzenie naszej akcji, a także włożone w nas środki finansowe. Już teraz możemy zaprosić do śledzenia nowinek na temat parku kieszonkowego, w którym odpoczywać będzie można już w lecie.

P.S. Liczymy na efekt motyla – może i Ty zainspirujesz najbliższą społeczność do zmian ;)?

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s